راهنمای سفر به ترکیه (1395) - سفر زمینی به وان

برای استفاده از مطالب جدید به سایتTurktravel.irو کانال تلگرامTRTravel@ و پیج اینستاگرام Turktravel.ir مراجعه بفرمائید .

راهنمای سفر به ترکیه (1395) - سفر زمینی به وان

برای استفاده از مطالب جدید به سایتTurktravel.irو کانال تلگرامTRTravel@ و پیج اینستاگرام Turktravel.ir مراجعه بفرمائید .

راهنمای سفر به ترکیه (1395) - سفر زمینی به وان

سلام
این وبلاگ اطلاعات مفیدی در مورد سفر زمینی به ترکیه با اتومبیل شخصی به شما خواهد داد (بخصوص در مورد مسافرت به وان و از طریق مرز زمینی رازی - کاپی کوی) . در همینجا از کلیه ی دوستانی که بدنبال کسب اطلاعات در مورد پولشویی - قاچاق (طلا، ارز، موارد مخدر، انسان) - اقامت غیر مجاز - پناهندگی و فرار از کشور- اعمال خلاف عرف کشور - خروج غیر قانونی از ایران و چتر بازی ! هستند عذر خواهی میکنم . این وبلاگ از هرگونه پاسخی در این موارد اجتناب و صرفا هدف ارائه اطلاعات در مورد سفر را در دستور کار دارد . برای اطلاع از آخرین اخبار سفر ترکیه و استفاده از تجربیات دوستان ، کانال تلگرام TRTravel@ و پیج اینستاگرام Turktravel.ir را دنبال کنید

آدرس سایت ما http://turktravel.ir

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

سلام

در ادامه مطالب ، نمونه گواهینامه بین المللی و کارت خودرو رو براتون گذاشتم . دوستان زیادی سوال میکنن در مورد مرجع صادر کننده و تنوع گواهینامه ها . در مورد گواهینامه دقت بفرمائید که ستون کنار عکس نشان دهنده ی نوع خودرویی هست که میتونین باهاش رانندگی کنین (A-B-C-D-E). مثلا اگر فقط آیتم دوم تیک خورده باشه شما فقط مجاز به رانندگی با سواری هستین و همینطور بالا تر میره . در عکس حاضر ، راننده مجاز به رانندگی با تمام وسائط نقلیه هست (بجز موتور سیکلت - A) . اگر بار اولی هست که مهمان این وبلاگ هستید ، مطالب تکمیلی در مورد گواهینامه و کارت بین المللی رو از اینجا دریافت کنید .

۱۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۸
رضا ضربی

در قسمت مربوط به مدارک کاپوتاژ ، در مورد برچسب IR توضیح داده شد (اینجا) که در ادامه مطالب میتونین نمونه این بر چسب رو مشاهده بفرمائید . البته تا جائیکه من دیدم ، چسبانیدن این بر چسب در مسافرتهای خارجی اجباری نیست ولی برخی از دوستان شاید بخاطر "کلاسش!" همون روز اول رو شیشه خودروشون میزنن :

۴ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۹
رضا ضربی

اکثر دوستان در مورد بیمه سوالات زیادی مطرح میکنن . در ادامه مطالب یک نمونه از بیمه ترکیه (سه ماهه) آورده شده . جهت اطلاع دوستان ، بیمه در مسافرت زمینی با خودرو شخصی به ترکیه اجباری هست و جهت اطلاعات تکمیلی میتونین به اینجا مراجعه بفرمائید .

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۶
رضا ضربی

سلام

دوستان بسیاری درخواست فرم کاپتاژ خودرو رو کرده بودن که در ادامه مطالب میتونین نمونه اش رو ببینین.

۲۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۶
رضا ضربی

سلام

در ادامه مطالب نقشه ای از قسمت مرکزی شهر وان به زبان فارسی رو میتونین مشاهده و دانلود کنین.

نکته ای که شاید به دردتون بخوره اینه که شما از طریق "ایپک یولو جاده سی" به وان وارد خواهید شد (جاده راه ابریشم) و تقریبا هر آنچه را که از وان بخواهید در دو خیابان (کاظیم کارا بکیر) و (جمهوریت جاده سی) خواهید یافت که از این دو خیابان به عنوان "مرکز شهر" (Sehir merkezi) در تابلوهای شهری وان نام برده می شود.

تمامی مراکز خرید و هتلها (تقریبا) در این دو خیابان واقع است


۳۱۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۲
رضا ضربی