راهنمای سفر به ترکیه (1395) - سفر زمینی به وان

برای استفاده از مطالب جدید به سایتTurktravel.irو کانال تلگرامTRTravel@ و پیج اینستاگرام Turktravel.ir مراجعه بفرمائید .

راهنمای سفر به ترکیه (1395) - سفر زمینی به وان

برای استفاده از مطالب جدید به سایتTurktravel.irو کانال تلگرامTRTravel@ و پیج اینستاگرام Turktravel.ir مراجعه بفرمائید .

راهنمای سفر به ترکیه (1395) - سفر زمینی به وان

سلام
این وبلاگ اطلاعات مفیدی در مورد سفر زمینی به ترکیه با اتومبیل شخصی به شما خواهد داد (بخصوص در مورد مسافرت به وان و از طریق مرز زمینی رازی - کاپی کوی) . در همینجا از کلیه ی دوستانی که بدنبال کسب اطلاعات در مورد پولشویی - قاچاق (طلا، ارز، موارد مخدر، انسان) - اقامت غیر مجاز - پناهندگی و فرار از کشور- اعمال خلاف عرف کشور - خروج غیر قانونی از ایران و چتر بازی ! هستند عذر خواهی میکنم . این وبلاگ از هرگونه پاسخی در این موارد اجتناب و صرفا هدف ارائه اطلاعات در مورد سفر را در دستور کار دارد . برای اطلاع از آخرین اخبار سفر ترکیه و استفاده از تجربیات دوستان ، کانال تلگرام TRTravel@ و پیج اینستاگرام Turktravel.ir را دنبال کنید

آدرس سایت ما http://turktravel.ir

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نمونه بیمه ترکیه جهت خروج از مرز با خودرو شخصی

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ق.ظ

اکثر دوستان در مورد بیمه سوالات زیادی مطرح میکنن . در ادامه مطالب یک نمونه از بیمه ترکیه (سه ماهه) آورده شده . جهت اطلاع دوستان ، بیمه در مسافرت زمینی با خودرو شخصی به ترکیه اجباری هست و جهت اطلاعات تکمیلی میتونین به اینجا مراجعه بفرمائید .

بیمه ترکیه


توجه :

وبلاگی که در حال مطالعه ی آن هستید در حال حاضر فعال نیست و از سال 1394 کلیه مطالب آن به سایت جدید سفر زمینی ترکیه منتقل شده و به روز آوری مطالب حاضر و نیز ارائه ی مطالب جدید در سایت سفر زمینی ترکیه به آدرس TurkTravel.ir انجام میگیرد.

با توجه به اینکه با گذشت زمان ممکن است در قیمتها، آدرسها و قوانین سفر، تغییراتی صورت بگیرد، بنابر این مطالب وبلاگ در حال حاضر نمی تواند مورد استناد و استفاده برای سفر قرار بگیرد . لذا از شما خواهشمندیم برای دریافت مطالب به روز و نیز ارائه آخرین تجربیات سفر به سایت جدید راهنمای سفر زمینی به ترکیه مراجعه کنید.

همچنین میتوانید با عضویت در کانال تلگرامی راهنمای سفر به ترکیه به نشانی https://t.me/TrTravel ، از خدمات متنوع این کانال استفاده نموده و در صورتیکه سوال یا نیاز به راهنمایی داشتید ، پاسخ خود را در همان لحظه از ادمینهای کانال مذکور دریافت نمایید .

نظرات  (۲)

سلام وقت بخیر شرایط بردن ماشین از ایران به ترکیه برای یکسال چی هست ؟ با توجه به اینکه خودمون در وان زندگی خواهیم کرد
پاسخ:
سلام - برای اطلاع از جدید ترین اطلاعات سفر به وان و سایر شهرهای ترکیه و دریافت جواب آنی لطفا از طریق کانال تلگرام با ما در ارتباط باشید .

آدرس کانال تلگرام سفر زمینی به ترکیه  :

https://t.me/Trtravel
با سلام. سوال داشتم در مورد خرابی احتمالی خودرو در جاده های ترکیه. آیا شماره تلفن خاصی هست مشابه امداد خودرو ایران؟
پاسخ:
سلام
بله در این موارد میتوانید با تلفن 154 (پلیس امداد ترافیک) تماس بگیرید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">