راهنمای سفر به ترکیه (1395) - سفر زمینی به وان

برای استفاده از مطالب جدید به سایتTurktravel.irو کانال تلگرامTRTravel@ و پیج اینستاگرام Turktravel.ir مراجعه بفرمائید .

راهنمای سفر به ترکیه (1395) - سفر زمینی به وان

برای استفاده از مطالب جدید به سایتTurktravel.irو کانال تلگرامTRTravel@ و پیج اینستاگرام Turktravel.ir مراجعه بفرمائید .

راهنمای سفر به ترکیه (1395) - سفر زمینی به وان

سلام
این وبلاگ اطلاعات مفیدی در مورد سفر زمینی به ترکیه با اتومبیل شخصی به شما خواهد داد (بخصوص در مورد مسافرت به وان و از طریق مرز زمینی رازی - کاپی کوی) . در همینجا از کلیه ی دوستانی که بدنبال کسب اطلاعات در مورد پولشویی - قاچاق (طلا، ارز، موارد مخدر، انسان) - اقامت غیر مجاز - پناهندگی و فرار از کشور- اعمال خلاف عرف کشور - خروج غیر قانونی از ایران و چتر بازی ! هستند عذر خواهی میکنم . این وبلاگ از هرگونه پاسخی در این موارد اجتناب و صرفا هدف ارائه اطلاعات در مورد سفر را در دستور کار دارد . برای اطلاع از آخرین اخبار سفر ترکیه و استفاده از تجربیات دوستان ، کانال تلگرام TRTravel@ و پیج اینستاگرام Turktravel.ir را دنبال کنید

آدرس سایت ما http://turktravel.ir

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نقشه راه های ترکیه با قابلیت زوم بالا

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ

سلام

دوستانی که قصد مسافرت زمینی به ترکیه دارن میتونن نقشه راهها رو در ادامه مطالب دانلود و استفاده کنن.


نقشه های زیر حاوی مسافت بین شهر ها و راهنمای مناطق دیدنی ترکیه نیز هست که میتونه در محاسبه مسیر سفر و میزان سوخت مورد نیاز کمکتون کنه .


با کلیک روی نقشه میتوانید آن را در اندازه واقعی دریافت و روی حافظه کامپیوترتون ذخیره کنید


نقشه با سایز بزرگ با زوم بالا



نقشه ترکیه

نقشه سایز خیلی بزرگ با زوم فوق العاده




نقشه راهنما با راهنمای مکان یابی مناطق




نقشه توریستی کشور ترکیه

نقشه توریستی (راهنمای مناطق دیدنی ترکیه)


توجه :

وبلاگی که در حال مطالعه ی آن هستید در حال حاضر فعال نیست و از سال 1394 کلیه مطالب آن به سایت جدید سفر زمینی ترکیه منتقل شده و به روز آوری مطالب حاضر و نیز ارائه ی مطالب جدید در سایت سفر زمینی ترکیه به آدرس TurkTravel.ir انجام میگیرد.

با توجه به اینکه با گذشت زمان ممکن است در قیمتها، آدرسها و قوانین سفر، تغییراتی صورت بگیرد، بنابر این مطالب وبلاگ در حال حاضر نمی تواند مورد استناد و استفاده برای سفر قرار بگیرد . لذا از شما خواهشمندیم برای دریافت مطالب به روز و نیز ارائه آخرین تجربیات سفر به سایت جدید راهنمای سفر زمینی به ترکیه مراجعه کنید.

همچنین میتوانید با عضویت در کانال تلگرامی راهنمای سفر به ترکیه به نشانی https://t.me/TrTravel ، از خدمات متنوع این کانال استفاده نموده و در صورتیکه سوال یا نیاز به راهنمایی داشتید ، پاسخ خود را در همان لحظه از ادمینهای کانال مذکور دریافت نمایید .

نظرات  (۶۵)

سلام.من عید میخوام برم ترکیه.شهرهای شرقی مثل ارزروم کاپادوکیا گورمه تاتوان مالاتیا .میخوام ببینم حدود قیمت وعده های غذایی و ورودی مکانهای دیدنی و تفریحی چقدره؟ممنون میشم راهنماییم کنید.
پاسخ:
سلام - برای اطلاع از جدید ترین اطلاعات سفر به وان و سایر شهرهای ترکیه و دریافت جواب آنی لطفا از طریق کانال تلگرام با ما در ارتباط باشید .

آدرس کانال تلگرام سفر زمینی به ترکیه  :

https://t.me/Trtravel
سلام آقای ضربی میخواستم بدونم هر لیره ترکیه چند برابر پوله ایرانه یا اصلا پول ترکیه رو با پول ایران مقایسه کنید
پاسخ:
سلام
الان هر لیر ترکیه 1210 تومان ایرانه یعنی اگر ریال رو ملاک بگیریم هر واحد پول ترک برابر 12100 ریال ایران میشه
سلام میخواستم بدون روز عید قربان بلیط اتوبوس از انکارا ب دنیزلی هستش؟ یعنی کلا این 9روز تعطیله در ترکیه میتونم اتوبوس پیدا کنم واسه دنیزلی؟
پاسخ:
سلام
بله پیدا می شود
سلام آقای ضربی میخواستم بپرسم قیمت بلیت هواپیما از وان به استانبول چقد میشه برا دو نفر بزرگ و یه بچه نه ویه بچه یک سال و نیم? چطوری میتونم قیمت رو بدونم? سوال قبلی رو هم چند روز پیش ازتون پرسیدم اگه لطف کنین جواب بدین خیلی خیلی ممنون میشم با تشکر بازم
پاسخ:
در لینک زیر ببینید
http://neredennereye.com
سلام جناب ضربی تطفا مرا راهنمایی کنید چگونه از تهران با هواپیما ب0 شهر اکسارا بروم ایا شهر اکسارا فرودگاه داره در صورت امکان ازانس معتبری که بتواند کمک کند معرفی نمایید

پاسخ:
از ایران پرواز مستقیم ندارد - بهترین راه این است که با هواپیما به آنکارا بروید و از آنجا مسافت 200 کیلومتری تا آکسارای را با ماشین طی کنید
فاصله شهر اندیمشک تا کشور ترکیه چقدر است هوایی و زمینی


پاسخ:
2800 کیلومتر
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۵۶ موسی اعلم شاه
باسلام سلامتی سرافرازی مخصوص خدمت جناب آقای ضربی. با خودروی خودم میخوام برم استانبول از مرز بازرگان لطفا بفرمائید بنزین اگه چند گالنی با خودم حمل کنم که صرفا جهت استفاده ماشینه به مشکل میخورم یا نه اجازه میدن رد کنم یا ....
پاسخ:
سلام
بغیر از بنزین موجود در باک خودرو حتی نیم لیتر هم اجازه داده نمی شود
با سلام خواستم بدونم برا سفر به انتالیا توی تابستون تیرماه بهتره یا مرداد
مشکرم
پاسخ:
سلام
بنظر من هیچکدوم
چون هوا گرم و شرجی هست در این ایام
با سلام. من دنبال واردات یه نوع ضایعات از بورسا هستم .هستند کسایی که کمک کنند راحت انجام دهم؟
سلام ممنون از حوصله تون ووقتی که میگذارید
میخواستم برای یک ماه تو استانبول آپارتمان اجاره کنم میتونید راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام
موسسات و آژانسهایی هستند که میتونین در اینترنت براحتی پیدا کنید - اجاره آپارتمان در استانبول حدود 800 تا 1000 لیر ماهانه و اگر مبله باشد حدود 1000 تا 1200 لیره قیمت دارد
سلام من از تهران به کایسری ترکیه قصد سفر دارم و تنها. میخواستم بدونم کروکی این مسیر رو از کجا میتونم داشته باشم. البته با قطار.
پاسخ:
http://www.distancecalculator.net
با سلام.من واسه تعطیلات عید زمینی میخوام برم ترکیه.بدون تور. بردن دلار آزاده ؟و اگه آزاده چقدر میشه برد؟متشکرم
پاسخ:
سلام
هر نفر موقع خروج از کشور میتواند حداکثر 5000 دلار با خود ببرد
با سلام
و عرض تشکر
بابت مطالب و راهنمایی های مفید مدیریت سایت
مطالب قبلی سایت رو مطالعه کردم
قصد دارم برای تعطیلات عید 95 با ماشین شخصی به شهر Yalova ترکیه سفر کنم
دنبال یک مسیر کم ترافیک و نزدیک هستم
در واقع اسم شهر های بین راه رو می خوام
مسیر اتوبوس هایی رو می خوام که تا استانبول می رن
آیا دوستان تجربه ای دارند که بتونه به من کمک کنه.

سلام . از شهر دیار بکر تا بدروم چند کیلومتر هست ؟
پاسخ:
سلام
هوایی 1135 کیلومتر
زمینی 1487 کیلومتر
با سلام من نازنین هستم اگه بخام از استانبول ب انتالیا برم چقد مسافت زمینی دارد؟
پاسخ:
سلام
حدود 500 کیلومتر
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۳ محمد مهدی
سلام جناب آقای ضربی
از اینکه با صبر و حوصله پاسخ سئوالات رو در وبلاگتون میدین تشکر میکنم
من و خانوادم قراره تا 10 روزه دیگه برای انگشت نگاری بریم سفارت کانادا در آنکارا . لطفا بفرمایید که برای اینکه هزینه هام کم بشه با چه تور و کدام هتل برم. ممنون میشم
پاسخ:
سلام
دوست عزیز انگشت نگاری بیومتریک که برای ویزای کانادا انجام می شود معمولا در دفاتر دیگری بغیر از سفارت کانادا انجام می شود که تا آنجا که من اطلاع دارم این دفتر در آنکارا در بلوار آتا ترک است . بهتر است در این مورد با یک مشاور خبره مشورت بفرمائید . من در این مورد تجربه ای ندارم . برای دریافت اطلاعات کامل میتوانید با شماره 88505454 تماس بگیرید . این شماره ی موسسه ای است که تمامی کارهای مربوط به انگشت نگاری بیومتریک متقاضیان ویزا در کانادا را انجام میدهد . از جمله رزرو پرواز و هتل

سلام
از وقت گرانبها ،حوصله و اطلاعاتی که در اختیار عموم قرار میدهید کمال تشکر را دارم و سپاسگزار خواهم بود از اینکه در مواجه با فرد یا افرادی که به هر دلیلی ممکن است مطالب ارائه شده را به گمان خود سخیف،قدیمی یا اشتباه میپندارند شما همچنان منشی که از جنابعالی سراغ داریم را ارائه فرمایید.
بنده حقیر فکر میکنم تعدادی در بیان گفتار خود انچنان رعایت ادب را ندارند و گاهی حتی از حد و مرز عبور مینمایند و این از نگاه خواننده بدون شک قابل درک میباشد با این وجود در مقام یکی از دنبال کننده های مطالب این وبلاگ و سایت های مرتبط از جنابعالی خواهشی دارم که در صورت امکان و قبول عرایض بنده، متمنی هستم جهت رعایت حقوق خوانندگان و حفظ احترام جنابعالی که همان حفظ شأن خوانندگان میباشد از انتشار مطلب خودداری یا ماندگاری آن در وبلاگ را به حداقل برسانید.
نکته ای که در مورد خطاهای املایی به نظر میرسد و برای این حقیر پیش آمده که در هنگام نوشتار مطلبی این سیستمهای نرم افزاری هوشمند مدام در حال رصد کردن نوشته های ما بوده و مرتب انها را به عنوان پیش نوشتار نمایش و در بعضی وقتها در صورت عدم دقت نویسنده چیزی جدای از آنچه که نویسنده مورد نظرش بوده را در در متن میگنجاند ولی این نمیتواند توجیه قابل قبولی باشد با این وجود این مورد هست و لازم هست یک بازبینی مجدد توسط نوسنده انجام پذیرد.از جنابعالی تقاضا دارم در اصلاح مطالب ضمن اینکه حتما خطاهای نوشتاری بنده را قبول زحمت فرموده و اصلاح مینمایید، خطاها یه نحوی بیان شود که شأن نگارنده محفوظ بوده و از اینکه دقت نظر جنابعالی را ملاحظه مینماید لذت و درس لازم و کافی را اخذ بنمایند.
مطلبی دیگر که روی سخنم با خوانندگان گرامی میباشد به سهم خودم تقاضا دارم اگر مطلبی،ناکافی ،اشتباه،یا کم ارزش مینماید در گام نخست این دیدگاه خواننده محترم بوده و نظر عموم نمیباشد و اگر هم اعتراض یا نکته ای باشد میتوان آن را به جناب ضربی انعکاس داد و بدون شک ایشان در صورت که نکته ای قابل تامل وجود داشته باشد، به آن رسیدگی و مجددا در اختیار عموم قرار خواهند داد و در صورتی که لازم وضروریست که به شکل عمومی در سایت منتشر گردد رعایت ادب در بیان هر مطلبی ضمن احترام به حقوق عمومی شأن نگارنده اعتراض را در اذهان خوانندگان به شکلی تاثیر گذار نمایان خواهد نمود که عکس آن جای تاسف بر سایرین.

بار دیگر مراتب تشکر،قدردانی خود را از صبر و حوصله ،دقت نظر و اطلاعاتی که در اختیار عموم قرار میدهید و همواره چاشنی مزاح را نیز به شکلی در آن میگنجانید ، اعلام داشته ،سلامتی و سعادت را برای جنابعالی آرزومندم. و در پایان به سهم این حقیر از بی حرمتی آقای اک.... عذرخواهی مینمایم.
متشکرم از بذل توجه شما
پاسخ:
سلام
پاسخ این شخص به مصداق بیت شریف (خوبی که از حد بگذرد ........) نوشته شده بود که به احترام شما و دیگر خوانندگان عزیز وبلاگ حذف شد
با سلام
آقای ضربی عزیز با توجه به تنوع هتل و منطقه در آنتالیا لطفا یه هتل خوب و مناسب معرفی کنید با تشکر
پاسخ:
سلام
آنتالیا کلا به 5 منطقه تقسیم می شود
  • لارا
  • کندو
  • بلک
  • کمر
  • سیده

که اول باید مشخص بفرمائید در کدام منطقه قصد اقامت دارید (اگر با تور می روید سوال بفرمائید)و و بعد میتوانید هتل مناسب را انتخاب بفرمائید. البته اکثر مراکز خرید آنتالیا در لارا است


۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۸ داوری عروج
سلام واقعا میشه دو بسته سیگار بخریم ببریم چه مارکی ؟به کی بفروشیم ؟ لطفا میشه پاسخ من رو زود بدین مثل همیشه چون من امشب پرواز دارم به استانبول اگه راهنماییم کنین که ممنون میشم خوب واقعا یه کم از هزیته ها جبران بشه عالیه
پاسخ:
سلام
شدنش میشه اما اینکه اونجا به کی بفروشین من اطلاعی ندارم
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۹ مرتضی شکیبا
سلام ممنون ار سایت خوب و مفید و کاربردیتون ما جمعه و شنبه و یکشنبه انشاا.. استانبول هستیم 1 جمعه تعطیله اونجا به مناسبت وفات پیامبر یا همون پنج شنبه هست در ترکیه هم 2سین کارت ایرانسل یا همراه اول رومینگش زیاده چون خودمون که شاید بیشتر از دو بار زنگ نزنیم و بهمون البته زنگ میزنن
پاسخ:
سلام
وفات پیامبر مغازه ها تعطیل نیستند
در کل بنظر من استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی برای تماس بسیار بصرفه تر از تلفن هست
به آقای داوری هم سلام ما رو برسونید ...... اون کلمه هم درستش سیم کارت هست نه سین کارت
سلام
پاسخ:
سلام عزیزم - عزیزم سلام
در سال فقط 1بار میتونین جنس بیارین اونم 20کیلو.بیشتر از این باشه میبرن انباری و جریمه باید پرداخت کنید.یعنی 30کیلو باشه 10کیلو جریمه میگیرن.میتونین همون 10 کیلو رو مثلا به 2نفر که هنگام وارد شدن به ایران میان بهشون بدین بیاره.من پریروز از ترکیه امدم امنیت خوب بود.97.8.12.بردن پول لیر هر چقدر میتونین ازاده ولی دلار قدغنه.از ایران میتونین سیگار ببیرید بفروشین اونم 2 بسته یعنی 20 پاکت.لباس کفش کیف... ارزونه و میتونید خرج سفرتونو به راحتی در بیارین.از مرزبازرگان تا استانبول نزدیک 1100کیلومتره.واسه رفتن میتونین وقتی از مرز خارج شدین 7لیر الان به پول ایران میشه 9000تومان تا دوغابایزید حدود 35دقیقه طول میکشه از راننده بخاین شماروببره ترمینال از اونجا میشه به استانبول برین.
سلام و عرض ادب

آقا رضا نقشه هایی که در سایت هست مربوط به چه سالیست؟در صورتی نقشه با ورژن جدید بیرون آمده محبت فرموده و در سایت قرار دهید. با تشکر
پاسخ:
چشم

حتما
سلام فکر کنم که دیگه مشکلی برای مسافرت زمینی به ترکیه وجود ندارد و در حال حاظر هم خبری از درگیری ارتش و گروههای دیگه نیست و امنیت فعلا برقرار است این چیزی که من به دوستان می گم امروز اول ابان ماه 94 است موفق باشید
پاسخ:
سلام
مرز سرو هنوز بسته است . توصیه ای هم که مسئولین میکنن اینه که اگر سفرتون ضروری نیست فعلا صبر کنین. درگیری ها کاملا تموم نشده هنوز
باسلام.
خواستم بدونم مسافت آنتالیا-ازمیر چند کیلومتر میشه؟پرواز داره؟یا باید با اتوبوس رفت؟هزینه ش چقدر میشه؟باسپاس
پاسخ:
سلام
از آنتالیا تا ازمیر 450 کیلومتر راه است . قیمت بلیط اتوبوس حدودا 60 لیره و قیمت بلیط هواپیما هم در همین حدود است
۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۶ علی حیدری
سلام فاصله زمینی از انتالیا تا استامبول رو میخواستم بدونم و چگونگی سفرش
پاسخ:
سلام
آنتالیا و استانبول (نه استامبول) حدود 750 کیلومتر فاصله دارند و برای سفر میتوانید از اتوبوس یا هواپیما استفاده کنید. بلیط اتوبوس 75 لیره و بلیط روز هواپیما هم از 150 لیر به بالاست
اقای ضربی سلام.ما قصد رفتن به پان با ماشین داشتیم اول شهریور از مرز رازی اتفاقات اخیر نگرانم کرده امکان خطر زیاده یا کم چون نود کیلومتر فاصله داره ایا پلیس حظور داره تو جاده برای امنیت
پاسخ:
سلام
لطفا اینجا را مطالعه کنید
با سلام و عرض ادب.با توجه به حمله اخیر در شهر دوبایزید ایا سفر به وان از مرز رازی را صلاح میدانید؟ایا در این مسیر هم چنین حملاتی دیده شده؟
پاسخ:
فعلا سفر زمینی امن نیست
سلام اقای ضربی اول از همه تشکر میکنم بابت همه راهنمایی هاتون سوالی که داشتم اینه که برای پرداخت عوارض خروجی حتما باید همون روز پرداخت بشه یا چند روز جلوتر هم امکانش هست? سوال دیگه هم اینه که بیمه خودرو ۱۵ روزه اگه بخوام بیشتر بمونم اون ور میتونم همونجا تو خاک ترکیه تمدید کنم? بازم ممنون
پاسخ:
سلام
نیازی نیست همون روز پرداخت بشه و میتوانید قبلا و از شهر خودتون پرداخت کنید
بیمه 15 روزه ایرانی هست و انجا تمدیدش مشکله . اگر فکر میکنین ممکنه بیشتر بمونین میتونین بیمه 3 ماهه ترکیه (تقریبا با همون قیمت ) تهیه کنید
دستت درد نکنه خیلی دنبالش گشتم
سلام
من شنیدم خطوط هوایی در ترکیه وجود داره که در تمام مسیرها قیمت بلیط آن 80 دلاره یعنی ما میتونیم زمینی بریم وان و از اونجا با نفری 80 دلار بریم استانبول یا آنکارا یا هر شهر دیگری در ترکیه! میخواستم بدونم آیا چنین چیزی صحت داره؟؟
پاسخ:
سلام
من از وجود چنین خطوط هوایی اطلاعی ندارم اما 80 دلار می شود 212 لیره که همین الان در بسیاری از خطوط عادی ترکیه میتوان با قیمتی پایین تر از این سفر کرد . برای اطلاع سری به قیمتهای پگاسوس بزنید
سلام دوست عزیز
برای سفر زمینی به ادانا پیشنهاد شما از چه مرزی هست و چه شهرهایی باید رد کنیم تا به ادانا برسیم
ما احتمالا 20شهریور سفرمن رو شروع کنیم
پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم
پاسخ:
بهترین گزینه عبور از مرز رازی و از طریق شهرهای وان - بیتلیس - دیلر بکر - قاضیان تپه- عثمانیه و در نهایت آدانا است
سلام،من میخوام برم سامسون زمینى نمیدونم بعدازمرزازکدوم شهرباید برم سامسون میشه راهنماییم کنید؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ:
سلام
سامسون از بنادر شمالی ترکیه است
برای رسیدن به سامسون (بدون وسیله) میتوانید از مرز بازرگان خودتان را به دوبایزید و از آنجا به آغری برسانید و از آغری با اتوبوس با کرایه 80 لیره به سامسون بروید
باسلام چطورمیشه باخودروشخصی به ترکیه سفرکردمدارک خاصی میخاد
پاسخ:
سلام
علیکم
بله
لطفا اینجا را مطالعه کنید
سلام جناب ضربی روز بخیر
میخواستم سوال کنم
1-آیا هتل هایی در سطح یاقوت و فواد و ...sefe box (گاوصندوق) داخل هر اتاق دارن؟؟و این free هستش؟
2-ایا تبدیل دلار به لیر در وان به صرفه هستش؟ یعنی نسبت به ایران ضرر نمیکنیم...چون من در دبی واقعا ضرر کردم..
ضمنا این توضیح رو عرض کنم که به دوستان در مورد پول گفته بودید ...اینجا... رو ببینید ، اما این لینک باز نشد برای همین سوال کردم
پاسخ:
سلام
هتلهایی در این سطح خیر
در مورد دلار و لیره اینجا را مطالعه کنید (لینک رو هم تست کردم کار میکنه)
واقعا حیفم اومد از راهنمایی های شما ممنون نباشم
سلام بر شما

با توجه به اینکه شما تجربه ی کافی دارید از سفر به ترکیه
به نظر شما برا کسی که 3-4 رو روز وقت داره (24 تا 27 تیر) و با ماشین شخصی به ترکیه سفر میکنه برای تفریح و خرید و دیدن آثار تاریخی، کدوم شهر مناسب تره؟
وان ؟ ایغدیر ؟ کارس ؟ ...؟

ممنونم از محبتتون
پاسخ:
سلام
وان
ایا غذاهای گوشتی اونجا مثل دونرکباب و... میشه خورد
پاسخ:
بله
با تشکر از سایت مفیدتون
سلام فاصله زمینی استانبول تا کوش اداسی و ازمیر چقدر است؟
پاسخ:
در گوگل تایپ کنید
istanbul to izmir kac km?
بفرمااید شهر های معتدل وروبه گرم ترکیه کدام است
پاسخ:
سلام
اکثر شهرهای بندری مثل وان و مرسین و ترابزون و استانبول و ازمیر و آنتالیا
با سلام
یه خانواده چهار نفره هستیم . قصد سفر به ترکیه بصورت زمینی با ماشین شخصی داریم . به نظرتون مواد خوراکی لازم کدوماست . ضمنا یه بچه 10 ماهه نیز داریم . ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
من اگر جای شما باشم یه پلوپز کوچولو می برم . یک گونی برنج و چند تا کنسرو خورشت
سلام وقت بخیر. میخواستم بدونم وضعیت کار در زمینه عمران و راه سازی تو ترکیه چطوره و آیا میشه ایرانی ها اونجا کار کنن؟
پاسخ:
سلام
در این مورد اطلاع دقیق ندارم
سلام در مورد ارز دولتی اگه بصورت زمینی قطار یا اتوبوس بریم تعلق میگیره
پاسخ:
خیر
در مطالب خوندم اگه همراه داشته باشم میتونخ خروجی بده بر داخل ترکیه ماشینو بیمه کنه برگرده بیمه رو به من برسونه . مگه دوباره میتونه برگرده
پاسخ:
سلام
دوست عزیز لطفا یکبار کامل وبلاگ رو مطالعه بفرمائید . اکثر سوالهاتون رو جواب خواهید گرفت .
اون نفر نیازی نیست برگرده به ایران . بیمه ی خودرو رو در طرف ترکیه نیاز دارید نه ایران
سلام . آقای ضربی الان نرخ بنزین در ترکیه چقدره
پاسخ:
در نظر قبلی که گذاشته اید نیم ساعت پیش جواب داده شده
سلام . آقای ضربی الان نرخ بنزین در ترکیه چقدره
پاسخ:
سلام
در وبلاگ لینکش هست . میتونین از اینجا ببینین
سلام میخواستم بدونم از شهر وان تا دنیزلی چند ساعت راهه و بهترین وسیله از لحاظ هزینه زمینی بهتره یا هوایی؟
پاسخ:
ُسلام
دنیزلی از مرز ایران حدود 1800 کیلومتر فاصله داره . از وان اتوبوسها با 120 لیره به دنیزلی میروند

ممنون از رانماییتون.یه سوال دیگه داشتم در مورد موبایل.ما تا حالا دو بار همراه خانواده عازم ترکیه شدیم .هر دو بار مشکل موبایل داشتیم یعنی اونجا به هم نمیتونستیم زنگ بزنیم فقط تماسهایی که از داخل ایران میشد رو میتونستیم جواب بدیم.فقط اس ام اس میرفت.
پاسخ:
سلام
من تا بحال به این مشکل بر نخورده ام. اما هزینه تماس موبایل یران به موبایل ایران با استفاده از اپراتور ترکیه بسیار بسیار گران است
سلام خسته نباسید.یه سوال داشتم .این نقشه هایی که گذاشتین بهتر ازgps موبایل هستش؟ ااگر بهتره.کدوم نقشه برای راه مفید تره؟
پاسخ:
سلام
GPS موبایل در مسافرت بسیار کارآمد هست اما من خودم بدلیل کوچکی صفحه موبایل ترجیح میدم نقشه همراهم باشه
سلام به همگی
من به اتفاق دوستم ایمان جمعه تا یکشنبه وان بودم
شهر بسیار ارام مردم خوب هوا عالی
انشاالله سفرنامه رو همراه با عکس های خوب ارسال میکنم
باید از آقای ضربی تشکر کنم و یه همه شما بگم توصیه های ایشون را جدی بگیرید ما که این کار را کردیم لذت بردیم
با سلام و تشکر بابت همه چی....

من میخواهم بیشتر از 300 دلار مثلا 700 دلار خرید کنم یک نفر هم هستم تکلیف اضافه بارم چیه؟ آیا اجازه ورود بار اضافی میدن یا برگشت میخوره؟ اگر جریمه داره چقدره؟
پاسخ:
معمولا میره انبار و مرجوعی میخوره . در اینصورت دفعه بعد که برید باید پول انبارداری بدین و جنس رو دوباره برگردونین به مبدا. در برخی مواقع هم ممکنه جریمه بگیرن که معمولا میلیونی هست جریمه ها. رقم دقیقش رو نمیدونم ولی اینکه جریمه بشه یا مرجوع اصلا قابل پیش بینی نیست
سلام آقای ضربی از راهنمایی های مفید تون سپاسگزارم من وخانواده ماه رمضان میریم وان از مرز بازرگان .باتوجه به مذهبی بودن مردم وان آیا مشکلی برای خوراک نداریم و رستوران ها بازند و اینکه هتل فواد درماه رمضان صبحونه داره و اینترنت بازم متشکرم از اطلاع رسانی خوبتون
پاسخ:
سلام
بله رستوران ها اکثرا و رستوران هتل دائما باز است . اما در سطح شهر مردم دید خوبی نسبت به روزه خواری ندارند . هر چند که منع قانونی ندارد
سلام من میخوام برای مغازم لباس زیر خرید کنم از کدوم شهر میتونم راحت و کم هزینه خرید کنم.میخوام با قطار برم لطفا راهنماییم کنین.
پاسخ:
سلام
برای خرید عمده استانبول مناسب هست
سلام دوست عزیز من میخوام از انتالیا برم ازمیر میشه کیلومتر دقیق و چند ساعت راه قیمت کرایه برا هر نفر چنده و مترو برا این مسیر داره ممنون از این همه کمک ؟
پاسخ:
سلام
کیلومتر دقیقش 465 کیلومتر هست . بقیه موارد رو میتونین از این سایت ببینید . در ضمن فکر میکنم مترو برای داخل شهره معمولا. شاید منظورتون قطار بوده . کرایه اتوبوسش 50 لیره هست
سلام ما یک خانواده 3 نفری هستیم و تابستان امسال قصد سفر 15 روزه با خودرو شخصی به ترکیه را داریم. من سوالات زیادی دارم مثلا اگر از شمال ترکیه برم واز جنوب برگردم مناسبه یا در کجاها توقف کنم ویا اینکه هزینه هام چقدر در میاد و...
پاسخ:
سلام
وبلاگ ( و بخصوص پاسخ های داده شده به سوالات دوستان) رو چند ساعتی وقت بذارید و مطالعه کنید . مطمئنا بسیاری از سوالات رو جواب خواهید گرفت . اگر باز موردی بود من در خدمتم
سلام میخواستم بدونم از مرز ایران تا آنکارا چند کیلو متر است با ماشین شخصی از کدام مسیر بهتر لطفا مسیر را کامل ذکر کنید
پاسخ:
سلام
از مرز ایران حدود 1500 کیلومتر فاصله داره
مسیر ارزروم - ارسنجان - سیواس - آنکارا
سلام، برای یک خانواده 4 نفری ار شهرستان رشت به دنیزلی ترکیه سفری داشته باشند و هزینه مناسب باشد چه راهی را پیشنهاد میکنید و فکر میکنید حدودا چقدر هزینه می شود؟
پاسخ:
سلام
میتوانید خودتان را به یکی از شهر های ترکیه که نزدیک مرز ایران هستند بروید و با هواپیما بروید . در کل برای هر نفر در هر روز 150 هزار تومان هزینه در نظر بگیرید
سلام می خواستم بدونم دانشگاه های تر کیه برای تحصیل من که لیسانس رشته عمران از شاخه فنی و حرفه ای تو هنرستان خوندم و تا لیسانس ادامه دادم قبول مینند؟ اگر قبول می کنند شرایتش رو برام بگین لطفا. هم دولتی و هم خوصی. ممنون میشم.
پاسخ:
سلام
در این مورد خاص اطلاعات چندانی ندارم . اما اگر حوصله ی خواندنش را داشته باشید در اینجا میتوانید اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید.
آرامگاه شاهزاده بایزید کجاست؟ لطفا جواب بدید
پاسخ:
سلام
بایزید و پسرانش بعد از قتل به سیواس برده شدند و در محلی بنام "ملک عجم" در سیواس بخاک سپرده شدند که بعد ها از بین رفت. بنابراین محل خاصی برای قبر وی وجود ندارد
سلام.از مرز بازرگان میخوام برم شهر ملیطه.کدوم مسیر نزدیکتر وراحتتره.وسیله شخصی هم ندارم.
پاسخ:
سلام
راحت ترین راه اینه که خودتون رو با اتوبوسهای استانبول یا آنکارا که از ایران می روند به سیواس برسانید و از آنجا به مالاتیا بروید
باسلام
خواستم ببینم از مرز بازرگان تا استانبول چقدر راهه و مشکل پمپ بنزین در جاده که نداریم و فیمت بنزین الان چنده در ترکیه؟
با تشکر از سایت خوبتان
پاسخ:
سلام
از مرز بازرگان تا استانبول خیلی راهه . حدودا 1800 کیلومتر . پمپ بنزین به وفور موجوده و قیمت بنزین در ترکیه در همین لحظه 4.4 لیره هست
با سلام و عرض ادب خواهش میکنم راهنمایی فرمایید فاصله زمینی از مرز بازرگان تا کایسری چند کیلومتر است با تشکر
پاسخ:
سلام
حدودا 1000 کیلومتر (یه خورده اینور اونور )
پس دلار آزاد ببریم یا لیر من و همسرم نفری 300تا بگیریم چقدر دیگه و چه ارزی ببری بهتره؟ و آیا پول خودمون را ببریم در استانبول میتونیم چنج کنیم؟ ما سفرمون هوایی هستش ، ممنون
پاسخ:
سلام
بنظر من علاوه بر اون حداقل نفری 500 دلار دیگه ببرین. حتما هم دلار ببرید با خودتون . در استانبول صرافی فراوان هست
با سلام خدمت ادمین محترم و تشکر از راهنمایاشون.من با ماشین شخصی میخوام برم استانبول هم سالگرد ازدواجمه هم واسه خرید عمده واسه پوشاک زنانه میخوام حدود 10هزار دلار یا کمی بیشتر واسه بوتیکم خرید کنم و میخوام با ماشین بیارمش چون اولین باره که میخوام عمده بیارم میهوام دل بزنم به دریا خودم بیارم چندتا سوال داشتم از خدمتتون چند درصد احتمال داره از گمرک بدون هیچ مشکلی رد شم دوم اینکه اگه گیر بدن چه قدر جریمه میشم با این حجم از خرید ؟ ممنون ممنون ممنون... 
پاسخ:
سلام
اگر کاپتاژ ماشینتون پر مهر نباشه و ورود و خروج زیادی هم تو پاسپورت نداشته باشین یا امسال بار اولتون باشه معمولا در گمرک زیاد بشما گیر نخواهند داد . اگر به ارزیاب خیلی قانونی ! بر بخورید جریمه خواهید شد یا حتی ممکن است جنستان را مرجوعی بزنند .
این سقف از خرید حدودا 35 برابر سقف معافیت گمرکی شماست و من با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه رسیدم که شما باید حداقل با نیسان وانت سفر کنید تا پوشاکی را که با چنین پولی می شود خرید را حمل کنید . بنظر من از همانجایی که خرید می کنید درخواست کنید تا جنستان را تحویل ایران به شما بدهند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">